پرش به محتوا

جدیدترین عکسهای دوقلوهای آنجلینا جولی و براد پیت در بوداپست

اکتبر 24, 2010

جدیدترین عکسهای دوقلوهای آنجلینا جولی و براد پیت در بوداپست

تاکس لئون و ویوین مارشلین دقلوهای آنجلینا جولی و براد پیت بهمراه پرستارانشان در نزدیکی منزلشان در بوداپست مجارستان دیده میشوند.

خانواده جولی پیت مدتی را بخاطر فیلمبرداری اولین فیلم آنجی در مقام کارگردان در مجارستان و بوسنی اقامت خواهند کرد.

43 دیدگاه leave one →
  1. آرکا آرشیتکت پیوند پایدار
    اکتبر 24, 2010 9:01 ب.ظ.

    ا و ل

  2. آرکا آرشیتکت پیوند پایدار
    اکتبر 24, 2010 9:03 ب.ظ.

    حداقل پرستار سفید پوست میگرفتین بچه ها وحشت نکن
    خیلی جیگرن 2تاشون

    ولی شیلوه 1چیز دیگه بود
    مرسی نعیم عزیز

  3. اکتبر 24, 2010 9:04 ب.ظ.

    ای ججووونم…برد پیتوووووو!!!! آنجلینااااااا
    اینا مخلوطن.خداجون..خیلی باحالن
    چه بیکیفیت :(

  4. اکتبر 24, 2010 9:13 ب.ظ.

    خدا جونم دلم میخواد این بچه ها رو بخورم
    کاش میشد لپاشونو گاز بگیرم
    خیلی جیگرن.
    مثل هلوئن

  5. اکتبر 24, 2010 9:14 ب.ظ.

    عزیزم چقد اینا بانمکن.این طفلیا از این پرستارا نمیترسن

  6. اکتبر 24, 2010 9:19 ب.ظ.

    خیر ببینی ایشالاه نعیم جان از ته ته دلم گفتم.

    واقعا اقایی و بهترین سایت دنیا رو داری
    ماهی و خوش رفتار و خوش اخلاق
    اینا تو دلم بود و باید میگفتم.

    • آرکا آرشیتکت پیوند پایدار
      اکتبر 24, 2010 9:22 ب.ظ.

      شما از کجا میدونی خوش اخلاقه؟
      تو اینکه بهترین وبه که شکی نیست

      • اکتبر 24, 2010 9:28 ب.ظ.

        میدونم حالا بماند

        البته راستشو بخوای از یکی شنیدم……حالا اون یکی بماند که کیه

    • اکتبر 24, 2010 9:34 ب.ظ.

      نظر لطفته نیما جان از خجالت آب شدم

      • اکتبر 24, 2010 9:41 ب.ظ.

        من بی تعارف میگم نعیم جون
        واقعا خوش اخلاق و مهربونی
        خوش بحال کسی که زنت میشه …

        بی تعارف خیلی ماه و خوبی
        ایشالاه خدا حفظت کنه
        نعیم جان من خیلی بهت ایمان دارم سر نمازات برای من خیلییییییی دعا کن

        بازم بابت همه چی ازت ممنونم.

      • آرکا آرشیتکت پیوند پایدار
        اکتبر 24, 2010 9:41 ب.ظ.

        اگه بی ادبی نیست شما چندسالته نعیم جون؟

      • اکتبر 24, 2010 9:45 ب.ظ.

        فک کنم 24 یا 25 هستن نعیم جان

      • اکتبر 24, 2010 9:49 ب.ظ.

        دقیقا 26 سال

      • اکتبر 24, 2010 9:53 ب.ظ.

        ببخشید اقا نعیم
        جریان این البوم جدید بریتنی صحت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        خیلی خیلی ممنونت میشم جواب بدی!!!!!!!!!!!!!!!!

      • اکتبر 24, 2010 9:55 ب.ظ.

        بله و بزودی منتشر خواهد شد مراحل پایانی ضبطش رو میگذرونه

      • bradley cooper پیوند پایدار
        اکتبر 24, 2010 9:57 ب.ظ.

        Thank you very much
        ببخشید من پزرسیدم سوالو فقط اسممو اشتباهی زدم
        دستت درد نکنه
        اگه اومد تو سایت برای دانلود میزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • اکتبر 24, 2010 10:00 ب.ظ.

        سعی میکنم بذارم

      • bradley cooper پیوند پایدار
        اکتبر 24, 2010 10:06 ب.ظ.

        دست شما مرسی

      • اکتبر 24, 2010 10:08 ب.ظ.

        نعیم جان من الان برات یه میل فرستادم لطفا یه نگاه بهش بنداز و اگه خواستی بذار تو سایت.

  7. اکتبر 24, 2010 9:20 ب.ظ.

    اههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  8. اکتبر 24, 2010 9:26 ب.ظ.

    من از اینا چیزی نمیگم فقط به این شرط که شماها هم تو پست مگان همین کارو کنید و اگه اینکارو بکنید واز مگان بد گویی نکنید اینجوری به تفاهم میرسیم نظرتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • اکتبر 24, 2010 9:28 ب.ظ.

      این یک تهدیده؟؟؟
      وا…هرکی هررررررررررر نظری داره میتونه بده!
      مگه باید اجازه بگیره؟؟

      • اکتبر 24, 2010 9:35 ب.ظ.

        منظوره من نظراتیه که از روی دشمنی بین این دو با همه نظرات مغرزانه

    • آرکا آرشیتکت پیوند پایدار
      اکتبر 24, 2010 9:40 ب.ظ.

      من نظرم منفیه نگار جون
      هرکس 1نظری داره و به نظرم آزاده نظرشو بیان کنه

      شمام هرچی دوست داری بگو به اینا
      با برین پایین بیاین مگانو نمیشه حتی با 1تار موی آنجی مقایسه کرد

      با احترام گفتما نگار جون
      دلم نمیخواد از دستم ناراحت شی عزیزم

      • اکتبر 24, 2010 9:48 ب.ظ.

        باشه هر طور که میلتونه پس منم باز نظراته منفیمو میگم با احترام

    • اکتبر 24, 2010 9:44 ب.ظ.

      نگار جان شما که خانوم دکتر اینده ی مملکتی بیا و بدی های ما رو ببخش و بی تعارف میگم تو که انقد دختر خوبی هستی بیا بخاطر اینکه هموطنیم برای هم احترام قائل بشیم خانوم دکتر

      • اکتبر 24, 2010 9:51 ب.ظ.

        من که حرفی ندارم

      • bradley cooper پیوند پایدار
        اکتبر 24, 2010 9:55 ب.ظ.

        مادام نگار این حرفا چیه حرفه دلتو بزن
        مگه قرار ما به خاطر اونوریا بهم توهین کنیم هر کی نظر خودشو داره
        شما هم هر چی خواستی بگو اصلا” سر و ته آنجی رو یکی کن
        ولی اگه کسی به مگان بی احترامی کرد به حساب این نظار
        من که هم عاشق آنجلینام
        هم مگانو دوست دارم

    • اکتبر 24, 2010 9:52 ب.ظ.

      مادام نگار این حرفا چیه حرفه دلتو بزن
      مگه قرار ما به خاطر اونوریا بهم توهین کنیم هر کی نظر خودشو داره
      شما هم هر چی خواستی بگو اصلا» سر و ته آنجی رو یکی کن
      ولی اگه کسی به مگان بی احترامی کرد به حساب این نظار
      من که هم عاشق آنجلینام
      هم مگانو دوست دارم

      • اکتبر 24, 2010 9:56 ب.ظ.

        شما یکی هستین؟ یا نظرای همو کپی کردین؟؟ وا !!!! ;)

      • bradley cooper پیوند پایدار
        اکتبر 24, 2010 10:13 ب.ظ.

        ببخشید اشتباه از من بود خیلی خیلی عذر می خوام
        نمی دونم چرا دو یا سه دفعه است اسمم اشتباه شد
        فکر کنم بدونم چرا به خاطر اینکه داشتم پوشه جدیدی برای عکسای انریکو باز میکردم
        حواسم نبود
        اسمش اینجا کپی شد

  9. اکتبر 24, 2010 9:37 ب.ظ.

    اي جاااان باز اين دو تا كپل با اون لپاشون …

  10. ان شرلی پیوند پایدار
    اکتبر 24, 2010 9:51 ب.ظ.

    من مخالف همتون هستم به نظر من پرستاره از بچه ها خوشکل تره……..

  11. اکتبر 24, 2010 9:54 ب.ظ.

    آخی بچه هاشون شبیه خنگا میمونن بسکه آنجلینا رژیم گرفته دیگه!!

  12. bradley cooper پیوند پایدار
    اکتبر 24, 2010 10:00 ب.ظ.

    من عاشق هر دوشونم
    خیلی بامزن
    ناسلامتی بچه های آنجلینا اسطوره زیبایی
    وبرد پیت جذاب هستن دیگه
    من که دورادور دوسشون دارم

  13. اکتبر 24, 2010 10:38 ب.ظ.

    من واقعا واسه آنجلینا متاسفم از این بابت، ایناااا چه پرستارایی هستن چقد خشن دست اون بچه بی گناهو گرفته، هیچ اثری از محبت تو رفتارشون ندیدم.
    با اینکه من دلم از آنجی پره ولی خودتون مقاسه کنید رفتاره آنجی با فرزند خونده هاش خیلی بهتره تا با این 2 تا

  14. اکتبر 24, 2010 11:06 ب.ظ.

    آخی این بچه ها مثه فرشته هاااا میمونن!

  15. اکتبر 24, 2010 11:29 ب.ظ.

    وای چرا چتری های پسره رو یه نمه کوتا نمیکنن همش تو چشمشه….زبون بسته همش بسرش بالاس از بس تو چشمشن….یه ذرهه بزننشون کنار هم حله!

  16. اکتبر 25, 2010 12:03 ق.ظ.

    بچه ها به این کوچیکی رو پا خودشون راه میرن در قیاس با سوری به نظرم این دوتا وشیلو وسوری با بچه های بریتنی بزرگ شن رو دست پدر مادراشون میزنن

  17. اکتبر 25, 2010 7:42 ق.ظ.

    واي خدايا!اينا عروسكن!
    چه صورتاي نمكي دارن….
    چقد بزرگ شدن!
    ممنون

  18. اکتبر 25, 2010 9:16 ق.ظ.

    نازناز نداشتي . چقدر نازو مامني هستن . عين مامان باباشون

  19. اکتبر 25, 2010 9:37 ق.ظ.

    وای خدا جونم چقد لپ دارن این بچه ها
    هیچ بچه ی سلبی به اندازه ی بچه های برانجلینا چاق و لپی نیست
    چقد هم مودب و با شعور تربیت شدن که دارن خودشون راه میرن تازه هنوز 2 سالشونه و چند ماه
    چقد خوشگلن
    معلومه خیلیییییییییییییی خوش غذائن و انجلینا خیلی مامان خوبی براشونه که انقد چاقن و لپی

    خیلی جیگرن
    خیلی خوش تیپن
    هلوئن

    واقعا گاز گرفتنی هستن.

  20. اکتبر 25, 2010 10:29 ب.ظ.

    vayyyyy khodaa che jigaraaan inaaa.labashoono.ghabele tavajohe ioonai k migan angi labash proteze.labe bachehasham be khode angi joonam rafte.labod farda mian migan bachehasham protez kardan?

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

